Zieyra World World Of Zieyra Zailani: Profile

Sunday 22 September 2013

Profile


Assalamualaikum dan selamat sejahtera 




Holla ! Since korang dah klik or terklik link 'Profile' tu , apa kata korang baca je sampai habis .. mana tahu ada yang terpikat dekat budak tembam nie . hihih gurau k gurau .
Nama penuh aku Nadzirah , Kebiasaan orang panggil aku Zieyra or Nad . but sejak kenal dengan seseorang nie dia panggil aku Jibam . So aku pon dah terbiasa dengan panggilan tu . Umur aku 19 tahun since 17 Mac 2013 . Bak kata ayah aku dah boleh kahwen dah ni umur cam kau but aku rasa tak kot lagi aku nak sambung sampai Degree dulu , herr herr herr ==' Aku menetap di Melaka Bandaraya Bersejarah , Bandar Teknologi Hijau , since aku baru lahir lagi . Anak Jati Melaka katakan . Ehh over sudah . bhahaha !
Boyfriend ? May be Yes , May be No . Tapi aku sayang dekat seseorang yang bernama Muhd Fairus . Sayang sangad dekat dia . Dia lah yang panggil aku Jibam *tetiba je :p

Aku ada BFF .. Sorang nama dia Shaierah Mokhtar and another one is Siti Fatimah Rahmat . Kami setiap minggu cuba cari masa untuk hang oud bersama even masing-masing busy dengan study . Bawah nie aku serta kan Picture My Beloved BFF . Yang si Fatimah tu sudah ada calon . Tak lama lagi kawen la dia .


Banyak kenangan tercipta bersama mereka .. 


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Zieyra Zailani